Plánovanie a dispečing sa využíva pre pridelenie pracovníkov k servisným zákazkám. Pomocou tohoto modulu môžete detailne zaznamenávať priebeh a stav servisnej zákazky. Aplikáciu je možné použiť pre filtrovanie servisných technikov podľa dostupnosti, odbornosti a skladovaného tovaru. Funkčnosť modulu Vám pomôže získať prehľad o prioritách servisných úloh, zaťažení servisu a náraste úloh.
Funkčnosť sa používa pre vytvorenie zmluvy so zákazníkom o úrovni servisu, ktorá bude poskytovaná. Používa sa tiež pre riadenie záruk na predmety servisu a náhradné diely. Funkčnosť Riadenie servisných zmlúv uchováva informácie
o histórii zmluvy, predĺžení zmluvy a šablónach zmluvy. Môžete zaznamenať tiež detaily úrovne servisu, doby odozvy, úrovne zliav rovnako ako históriu servisu každej zmluvy vrátane použitých predmetov servisu, náhradných dielov a ľudskej práce. Ďalšie funkčnosti obsahujú vyhodnotenie ziskovosti zmluvy a ponuky zmlúv.
Riadenie servisných zákaziek použijete k evidencii Vašich aktivít po predaji zahrňujúcich požiadavky na servis, servisné úlohy, servisné zákazky a požiadavky na opravu. Požiadavky na servis môžu byť vyvolané zákazníkom alebo aicky podľa termínov dohodnutých vo Vašej servisnej zmluve. Dáta môžu byť zadané v servisnej zákazke zamestnancom call-centra alebo opravovne. Modul je možné použiť k zaznamenaniu jednorazových servisných zákaziek. Pomocou tohoto modulu môžete evidovať prostriedky k zapožičaniu a zápožičky zákazníkom. Protokol servisnej zákazky poskytuje kompletnú históriu servisných zákaziek a ponúk servisu.
Riadenie servisných cien použijete k nastaveniu, údržbe a sledovaniu Vašich servisných cien. Môžete nastaviť cenové skupiny, aby ste vzali do úvahy rozdielne kritéria ako je predmet servisu, poprípade skupinu predmetov servisu, servisnú úlohu alebo typ poruchy. Systém umožňuje nastaviť cenové skupiny pre obmedzený časový interval alebo pre konkrétneho zákazníka či menu. Môžete definovať štruktúry výpočtu ceny, ktorá zahrňuje všetky parametre pri poskytovaní servisu, napr. použité náhradné diely, odlišné typy práce a servisné poplatky. Systém aicky priradí správnu cenovú štruktúru servisným zákazkám, ktoré zodpovedajú kritériám servisnej cenovej skupiny.
Môžete priradiť pevné ceny, minimálne ceny alebo maximálne ceny servisným cenovým skupinám. Máte prístup
ku štatistike ziskovosti každej skupiny cien servisu.
Riadenie predmetov servisu použijete k udržaniu prehľadu o Vašich predmetoch servisu. Máte možnosť evidovať všetky Vaše servisované predmety a diely vrátane informácií zo zmlúv, správy komponentov, odkazov na kusovník a záručných informácií. Funkciu Trendscape Analysis predmetu servisu použijete pre zobrazenie kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) o predmete servisu v danom časovom rozmedzí.
Môžete intuitívne naplánovať vybavenie servisných objednávok, predmetov servisu a zdrojov potrebných na vybavenie servisnej objednávky pomocou drag a drop. Vizualizácia je štandardnou súčasťou dispečera servisných služieb.